lauantai 14. elokuuta 2010

Esipuhe

Miksi aloitin blogin? Koska minulla on mielipiteitä ja pidän niiden ilmaisemisesta ja yleensäkin kirjoittamisesta. 

Olen aiemmin ollut freelancer kolumnisti. Silloin minulle maksettiin siitä, että kirjoitin oikeudellisista aiheista paikallislehteen. Se oli oikein mukavaa. Kunnes tämä lama potkaisi ja kyseinen lehti lakkasi olemasta. En sitten hakeutunut uuteen lehteen, ajattelin antaa hieman aikaa loppusuoralla oleville oikeustieteen maisterin opinnoilleni.
 
Nyt sitten ajattelin, että voisin taas alkaa kirjoittamaan. Bloggaajana, voi naamakala mikä sana, minulla on enemmän vapauksia. Aiheiden ei tarvitse yksinomaan rajautua lakiin ja oikeuteen, pituutta ei ole säännelty, minulla ei ole tiukkaa aikataulua... On toki miinuspuoliakin, minulla ei nyt ole automaattisesti 45 000 lukijaa :D Yhteiskunnallinen vaikuttavuus ei ole siis nyt niin korkea, mutta ei se mitään.

Kuten sanottua, aiheet tulevat elämästä. Toki koska minua kiinnostaa filosofia, psykologia, tietenkin oma alani, kirjallisuus, valokuvaus ja partio, näin muutamia mainitakseni, näistä saattaa olla useammin pohdintoja. 
Yritän välttää sortumasta latteuksiin, mahdollisia lukijoita tuskin kiinnostaa tietää mitä minun perusrutiinit ovat, kävinkö kaupassa, olinko lenkillä tms. Niillä kiusaan ihmisiä facebookissa.

Tervetuloa lukemaan Elämän varjoja. Ehkä saat jotain irti, ehkä suututan sinut, ehkä saan sinut nauramaan. Ennen kaikkea toivon saavani sinut ajattelemaan ja huomaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti