maanantai 1. syyskuuta 2014

Päivä 2 (part 2) ei melkein tunnu missään

Hei,

lyhyesti vain tilastoa ja ajatuksia tältä päivältä. Päivä 2 on vielä helppo. Eiliset herkuttelut kantaa tänne, niin ei mitään himoja ollut. Lisäksi ainakin vielä on sellainen olo, että päätös on nyt lopultakin tehty, joten ei edes tarvinnut miettiä, että tekeekö mieli jotain muuta. Tämän päivän merkittävä juttu oli, että päätin sitoutua yhteen juttuun, josta lisää myöhemmin. Ennakkotietona kuitenkin mainittakoon, että vähän hirvitti, että taas menee niin moni asia täysin päälaelleen, että mitähän siitä tulee. Mutta "yrittänyttä ei laiteta" ja "ainahan sitä voi kokeilla"-mentaliteetilla eteenpäin. Aikaisemmin karppaamiseen siirtyminenkin oli aika radikaali muutos suhteessa aiempaan ja aika äkkiä uusista jutuistakin tuli tottumuksia. 

Jonkin sortin vähähiilarisella on tarkoitus pysyä jatkossakin, mutta ilmeisesti rasvan määrään ja laatuun tulee muutoksia. Niin ikään kaikki einekset/valmistuotteet lentää nyt pois. Saapa nähdä, tuleeko mulle ikävä juustoa. Argh, tajusin just tällä sekunnilla, että sehän tarkoittaa myös fetajuustoa! Ja just ku mä olin löytänyt sopivan kombon kana-fetasalaatista :D

Jännä, että mua ajatustasolla hirvittää siirtyä askel pois karppaamisesta. Se on toiminut mulla älyttömän hyvin. Mutta kun en mä sitä ole kovin orjallisesti tässä pitkään aikaan muutenkaan noudattanut (ja siksi varmaan olen tässä pisteessä nyt). Nimimerkillä viikonloppunakin meni smoothieiden mukana yhteensä kaksi banaania ja tänään (ja huomenna) tomaattikeittoa. Kaloreita melkein nolla, mutta hiilareita miljoona.

Ruoka:
- aamupala: 1 dl marjoja, 1 dl turkkilaista jugurttia
- lounas: 5 dl tomaattikeittoa ja 125 g tuorejuustoa
- 1 kuppi teetä ilman makeutusta
- iltapala: 1 omena, proteiinijuoma ja noin 10 siivua juustoa

Liikunta:
- välipäivä, tuntuu lihaksissa tuo eilinen pikkutreeni

(kuvituksena vanha kuva motivaatiokuvaksi. Tuohon takkiin
tartteis talvella mielellään mahtua...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti