lauantai 31. maaliskuuta 2012

Päivä 13

Ai tää oli päivä 13. No sujuikin sitten sen mukaisesti. 

Selvisin mielestäni hyvin ystäväni synttäreistä, kun otin siellä ainoastaan kuvassa näkyvät jutskat. Eli pieni cupcake, pala pätkisjuustokakkua ja lasillinen stevialla makeutettua jaffaa. Oli kyllä vaikeaa valita, että mitä ottaa, kun siellä oli tarjolla toinen toistaan ihanampia juttuja ja olin jo etukäteen päättänyt, että otan vain kahta sorttia pienen palan. 

Noh, päivä oli sitten sellaista sinkoilua, että jäi liikunnat väliin. Meinasin ensin aamulla, mutta sitten tajusin, että ei hemmetti, mulla menee siihen pykälän tekemiseen niin kauan, että no bonus ja liikuntaa kerkeen ensi viikolla, mutta pykälän lupasin sunnuntai-illaksi, kun se lakialoite mihin se tulee, annetaan ilmeisesti ensi viikolla. 

Eli ei liikuntaa ja oheisessa kuvassa olevat herkut nassuun.

Eikä tässä vielä kaikki. Tuli sitten illalla niin kiire siirtyä paikasta toiseen, että unohdin kotiin proteiinijuoman ja omenan, jotka olivat alkuperäinen iltapalasuunnitelmani. Unohdin myös kameran, jälleen kerran. Kuka käski purkaa sitä laukkua siinä välissä? Pitäiskö munkin harkita "pysyvää käsilaukkua", kuten esimerkiksi äidilläni on. Pysyvällä tarkoittaen siis sitä, että siellä on aina tarpeelliset tavarat sisällä, eikä tätä mun meininkiä "hmm.. minkä laukun otan ja mitä mä tarvin sinne sisään..." Ja kun terveellinen iltapala unohtui, kuvioon tuli sitten 4 kpl 75 g kokoista paneerattua (pahapaha!) valkohomejuustopalleroa äidin pakastimesta. Että hip hei, mielenkiinnolla odotan puntarin tuomiota huomisaamulta! 

Kaikeksi riemuksi huomenna on vähän saman tyyppinen sinkoilupäivä. Ensin pitäis ihan todella saada valmiiksi se pykälä (johon tein tänään 1 ja 3 momentit, mutta 2 momentti useine teonkuvauksineen puuttuu) ja sitten on taas ystävämiitinki. Kova aikomus olisi käydä illasta juoksemassa, mutta sen edellytyksenä on, että pykälä valmistuu aamulla. Eräs hoikka ystäväni kerran sanoi minulle, että nää on valintoja, kun valitin, etten kerkeä kuntoilla, kun oikiksen kanssa oli niin kiirettä. Onhan ne ja koska elämäntapajutskat ovat pitkäjännitteisiä asioita, yksittäisissä ristiriitatilanteissa mulla menee aina "työjutut" (siis ne mistä mulle joko maksetaan tai jotka mä muuten oon luvannut tehdä) liikunnan edelle, koska pidän aina lupaukseni ja muutenkin "työjutut" vaikuttaa monesti monien muidenkin ihmisten elämään, joten jos se olisi kakkosena, pettäisin muiden ihmisten luottamuksen.

Kokonaisuutena päivän syömiset:
- aamupala: 1,5 dl mansikoita (hei vaihtelua!), partista, kermaa ja pellavansiemeniä
- lounas: kanateriyakiwokkia (kanaa, kesäkurpitsaa, paprikaa, punasipulia, neulapapuja ja teriyakikastiketta)
- välipala: pieni cupcake, pieni pala pätkisjuustokakkua, 2 dl stevialla makeutettua jaffaa
- iltapala: 300 g paneroitua valkohomejuustoa

Noh, tästä ei voi kuin nousta! Joskus on vähän vaikeampaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti